loading...
کسب درآمد راحت میلیونی ( باورنکردنی)
اخبار سایت

 

درود بر همه عزیزان 

 

بعد از گذشت یکسال ، اقدام به تغییر تجارت کردم و میخوام این سایت رو به شخصی که دوست داره واگذار کنم 

لازم میدونم عنوان کنم که مطالب این سایت از مطالب محبوب گوگل هستن و همشون رو خودم نوشتم حتی فیلم برداری ها و تکنیک ها 

شما با وجود این سایت میتونید درآمد خوبی هم از تبلیغات و هم جذب زیر مجموعه داشته باشید. 

بنده برای ساختن این سایت شبانه روز تلاش کردم و نتیجه تمام زحمات رو در اختیار شما قرار میدهم 

قیمت پیشنهادی من برای فروش این سایت :

فقط و فقط  17 دلار  می باشد . 

 

به اولین نفری که پیشنهاد خرید دهد سایت واگذار میشود . 

برای ارتباط بیشتر با تجارت جدیدم نیز میتونید از طریق تلگرام با آیدی زیر در ارتباط باشید :  S_charisma

Admin بازدید : 977 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (6)

با سلام خدمت دوستان گرامی 

از وقتی که شروع به فعالیت در سایت  paidverts  کردیم ، زمزمه هایی در مورد هک این سایت و افزایش دادن BAP  یا مبلغ پولی در این سایت بوجود اومد . 

و اخیرا هم تعدادی از دوستان درخواست مبنی بر ارائه نرم افزار هک  paidverts  یا افزایش دهنده BAP  رو داشتند

با اینکه پیش تر نرم افزار های خیلی خوبی رو برای سهولت در انجام کارهای PAIDVERTS معرفی کرده بودیم ولی بازم نرم افزار جدیدی رو معرفی میکنیم .

شخصا  استفاده از این نرم افزار رو به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم چون نه از نظر اخلاقی و نه از نظر امنیتی مورد پذیرش نیست .

تنها دلیل منتشر کردن این نرم افزار هم درخواست یکی از دوستان بود 

عواقب استفاده از این نرم افزار ها کاملا به عهده خودتون می باشه و سایت ریچمن هیچ مسئولیتی رو در قبال استفاده از این نرم افزار بر عهده نمیگیره

ضمنا به دلیل عدم استفاده از این نرم افزار ، از پاسخگویی شما در مورد استفاده از این نرم افزار ، معذوریم 

شاد و پیروز باشید .

Download

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا جهانشیری در تاریخ 1394/08/18 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

سلام خواهش میکنم کمکم کنید
من کلی هزینه کردم
الان هیچی ندارم ، همه دلارهامو تو این بازی از دست دادم
عجب گهی خوردم
خواهشمیکنم کمکم کنید هیچ پولی ندارم
من بدبختم من بیچاره ام من گه میخورم
اینم ایمیلم

ssarab367@gmail.com
پاسخ : : )))) چی میگی ؟

گدای اینترنتی ندیده بودم !

این نظر توسط محمدرضا جهانشیری در تاریخ 1394/07/30 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

داداش این تکنیک bap شما مشکل دارد در هر صورت باخت دارد چه کم بازی کنیم و چه زیاد بازی کنیم در نهایت یک روز می بازیم ولی شما در فیلم نمی بازید میشه یه راهنمایی کنید تا به سود برسیم یعنی اگه راهی یا روشی بلد هستید که در فیلم اعلام نکردید بگوید تا ما هم انجام داده وبه سود دست پیدا کنیم بالاخره ما هموطن ها باید هوای هم را داشته باشیم
پاسخ : دوست عزیز و هموطن نازنین من
لطفا ذهنیت مسموم خودتون رو نسبت به انتقال داده ها ترمیم کنید
من هیچگاه از جادوی خاصی استفاده نکردم و هرچی که داشتم رو در فیلم واستون به نمایش آوردم
این کلیپ ها برای چندین ماه گذشته هست و اون زمان خیلی از دوستان به اصطلاح هموطن برای استفاده از این تکنیک ها پول های نجومی از افراد دریافت میکردند
به هرحال فک کنم همه به این موضوع واقف شدیم که چیزی که رایگان در اختیار مردم ایران قرار دهیم جز بازخورد توهین آمیز ، عکس العمل دیگری دریافت نمیکنیم

کسانی که فالور های این سایت هستند بدونند دیگر هیچ نیازی رو واسه ارسال تکنیک ها و ارائه مطالب برای فارسی زبانان نمیبینیم
به زودی از سایت های انگلیسی خودمون رو نمایی میکنیم .


این نظر توسط محمدرضا جهانشیری در تاریخ 1394/07/15 و 13:09 دقیقه ارسال شده است

جالب بود اما واسم کار نکرد ... ممنون بازم
پاسخ : شکلک

این نظر توسط sarabking51 در تاریخ 1394/07/05 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

واقعا عالی بود
واسه من که جواب داد
پاسخ : جدی ؟

این نظر توسط sarab در تاریخ 1394/06/29 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

داداش من نصبش کردم اصلا برنامه هک نیس یه برنامه برای دانلود فک کنم فایل های یوتوب رو میشه با هاش دانلود کرد این سایت برنامه هک ندارد .و چیزی شبیه به ان نیست بیخودی این مطالب رو پخش نکنید که وقت مردم عزیز ایران را بگیرید برنامه رو حداقل امتحان کنید بعد زرتی اپلود کنید به هر حال اگه همه مردم یه پست تقلبی بگذارند ان وقت پیدا کردن برنامه اصلی در اینترنت سخت تر میشود چرا که باید تمام مطالب دروغی را فرد بخواند و وقت به این صورت هدر میرود پس سعی کنید تایپک های واقعی را بگذارید
پاسخ :
به درخواست یکی از کابران قرار دادم
راست و دروغش با مصرف کنندشه نه من !

این نظر توسط صیاحی در تاریخ 1394/06/28 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

این لینک که نشون میده این نرم افزار برای هک کردن شماست پس هرگز این نرمافزار رو روی سیستموتون باز نکنید از من گفتن


https://www.virustotal.com/en/file/cd70e3ff96eb9ab463a40ce4f5a532cb4c5ea985a
eb2e2dd7802a2630734c216/analysis/1442662174/
پاسخ : ممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سایت های فعال کسب درآمد
    Last top users
    1. M-fardin : 117873 sco
    2. King of persia :115280 sco
    3. mohamad21: 8990 sco
    4. arash031 :4905 sco
    5. alireza25 :1367 sco
    6. Melika : 933 sco
    7. Sinabeskut: 708 sco
    8. aaasssddd: 401 sco
    9. reza4420 : 0 sco
    10. sinaaaaa : 0 sco
    11. hosseinv: 0 sco
    12. navakadeh-ir : 0 sco

      Last update :  30 march 2015 ,8:51 pm
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 183
  • بازدید ماه : 579
  • بازدید سال : 6,073
  • بازدید کلی : 85,759
  • کدهای اختصاصی
    ما رو محبوب کنید :)


    دمت گرم جیگر