loading...
کسب درآمد راحت میلیونی ( باورنکردنی)
اخبار سایت

 

درود بر همه عزیزان 

 

بعد از گذشت یکسال ، اقدام به تغییر تجارت کردم و میخوام این سایت رو به شخصی که دوست داره واگذار کنم 

لازم میدونم عنوان کنم که مطالب این سایت از مطالب محبوب گوگل هستن و همشون رو خودم نوشتم حتی فیلم برداری ها و تکنیک ها 

شما با وجود این سایت میتونید درآمد خوبی هم از تبلیغات و هم جذب زیر مجموعه داشته باشید. 

بنده برای ساختن این سایت شبانه روز تلاش کردم و نتیجه تمام زحمات رو در اختیار شما قرار میدهم 

قیمت پیشنهادی من برای فروش این سایت :

فقط و فقط  17 دلار  می باشد . 

 

به اولین نفری که پیشنهاد خرید دهد سایت واگذار میشود . 

برای ارتباط بیشتر با تجارت جدیدم نیز میتونید از طریق تلگرام با آیدی زیر در ارتباط باشید :  S_charisma

Admin بازدید : 1304 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (22)

 

درود بی کران بر شما پارسگویان 

عالی هستید ؟  - اگه در سایت ریچمن هستید باید عالی باشید 

دوستان این نسخه جدید از اعداد طلایی واسه تکنیک افزایش BAP  در paidverts میباشد .

*توجه کنید که این اعداد طلایی نسخه اولیه می باشد و امکان تغییرات دارد *

در این ورژن از اعداد ، در 12 لول + 2 سود ضرریافته انجام شده . با استفاده از امکانات ریاضیات و تئوری بازیها حدود احتمال برنده شدن رو هم حساب کردم . 

اما اعداد به صورت زیر می باشد : 

لول اول :      25    با احتمال بیش از 60%
لول دوم :      53   با احتمال بیش از 60% 
لول سوم :    112  با احتمال بیش از 51% 
لول چهارم :  230  با احتمال بیش از 42%
لول پنجم :    480  با احتمال بیش از 38%
لول ششم :  960 با احتمال بیش از 21%
لول هفتم :   1995 با احتمال بیش از 15%
لول هشتم : 3980 با احتمال بیش از 10%
لول نهم :     7888 با احتمال بیش از 7%
لول دهم :    15776 با احتمال بیش از 3%
لول یازدهم : 31553 با احتمال بیش از 1.2%
لول دوازدهم : 50000 با احتمال بیش از 0.5%
لول 13 و 14 : 50000  با احتمال بیش از 0.02% (سود ضرر یافته)

دوستان ، هر سوالی داشتید در قسمت کامنت ها بپرسید . حتما و حتما هم کامنت ها رو با دقت بخونید . منم تاجایی که بتونم کاملترین جواب رو ارائه میکنم . 

موفق و ثروتمند باشید 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MaSteR در تاریخ 1394/08/18 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

با سلام . میخواستم بدونم این اعداد رو بجای اون اعداد داخل فیلم جایگذاری کنیم ؟
پاسخ : yes

این نظر توسط داود در تاریخ 1394/07/20 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

سلام
میخواستم بدونم که برخی مواقع که کامپیوتر در دسترس نیست امکان دارد که از موبایل برای دیدن تبلیغات استفاده کنم.
باتشکر
پاسخ : سلام

بستگی به نوع موبایل داره
با تبلت که راحت میشه و موبایل های اسمارت هم میشه ، بقیه موبایل ها رو امتحان کنید . اگه بتونید از سد کپچا عبور کنید مشکلی ندارید

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/04/29 و 22:09 دقیقه ارسال شده است

باسلام
دوست عزیزممنون بابت پاسخ سریعت درمورد سوالم اون موضوع حل شد ولی یه موضوع دیگه ای هست{آدم تازه کارمشکل زیادداره:شکلک}من ناخواسته زیرمجموعه شخصی درسایت پیدورتس شدم میخواست بدونم راهی هست تا اززیرمجموعگیه اون شخص دربیام؟؟؟
ممنون
پاسخ : سلام ، در پست دیگری این سوال رو پرسیده بودید که جواب دادم ولی بازم اینجا ازش کپی میکنم :

خب اگه تا الان خیلی درآمد درنیاوردید . میتونید دیگه با اون اکانت فعالیت نکنید و یه اکانت دیگه بسازید از زیرلینک زیرمجموعه کسی که خودتون دوست دارید .
در غیر این صورت راه دیگه ای نیست
موفق باشی

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/04/28 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

دروددوست عزیزممنون بابت آموزش های خوبتون وازسایتتونم بسیارمتشکرم من نمیتونم تو سایت پیدورتس ببینم تاحالاچقدرامتیازکسب کردم وفقط میتونم مقداردرآمدی که ازکلیکام بدست آوردم ببینم ومثل شما وقتی تو اون ویدیویی که راجع به افزایش bapبودکه امتیازتون معلوم بود برای من معلوم نیست بجاش مقدار موجودیم مشخصه ممنون میشم راهنماییم کنی
پاسخ : درود
خواهش میکنم نظر لطف شماست .
لطفا یه شات اسکرین از صفحه اکانتتون واسم بفرستید تا کامل واستون توضیح بدم .

این نظر توسط amin در تاریخ 1394/04/09 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد...
ببخشيد سايت پيدورتس چرا نميشه لوگين كرد... يك چند تا عكس ويرفاي ميده كه ميگه عين همون رو تو شكل بزنيد...
ميزنم ولي وارد نميشه
پاسخ : سلام عزیزم

مشکلی نداره ! من الان امتحان کردم .
اگه میتونی از وی پی ان یا پروکسی استفاده کن ، احتمالا لوگین شی
اگه بازم نشد. تیکت بده

موفق باشی

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/03/07 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

می شه ترفند های دیگرو قرار بدی به خدا اگه همه رو قرار بدی کاری می کنم بک لینک سایتت
به قدری بره بالا که تو رتبه اول گوگل باشه روزانه 1500 بازدید خارجی
به سایتت میارم یه عالمه رفرال خارجی جمع کنی
حالا خواستی بگو یه روز ازمایشی واست بازدید میارم
ایمیل بده شکلک شکلک
پاسخ : درود

والا از اواسط اردیبهشت دیگه گروه فعالیتش کم رنگ تر شد.
چون همه ی ما دانشجو هستیم و نمیتونیم از درسمون رو رها کنیم
مخصوصا که رشته ی فوق العاده پیچیده ای میخونیم

در کامنت های قبلی هم گفتم ، بعد از امتحانات با خبرهای نابی خدمت میرسیم . در این میان هم اگه چیز مفیدی هم پیدا کنم بازم به اشتراک میزارم

بازم ممنون از لطف شما

موفق باشی

این نظر توسط sepide در تاریخ 1394/03/06 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

سلام
وخسته نباشید
این نرم افزار هزار دلاری که تو کامنت ها بیان شده چیه///
پاسخ : درود

پست های جدید رو مطالعه کنید .

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/03/06 و 9:21 دقیقه ارسال شده است

سلام
وقتی 25 امتیاز برنده می شویم, 24 امتیاز میدهد چطور امکان دارد197 درصد سود کنیم؟
چرا اعلام مکیند 49 امتیاز برنده شدید در حالیکه همان رقم 25 شرط را نمیدهد؟
پاسخ : درود

کی گفته شما 25 امیتاز برنده میشید ؟ اصلا اینجور نیست .
شما به میزانی که واسه شرط میزارید ، بسته به شانستون 197% درصورت برنده شدن کسب خواهید کرد . در صورت باخت هم کل مبلغ شرط رو واگذار میکنید .

مفهوم درصد رو هم که میدونید : 197% سود یعنی 1.97 ضربدر مقدار اولیه .

موفق باشی

این نظر توسط حسین در تاریخ 1394/03/05 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

سلام.
جهت اطلاع چند روزی است وقتی 25 امتیاز ببازید همان 25 تا کم می شود اما اگر 25 امتیاز برنده شوید به جای 49 امتیاز 24 امتیاز اضافه میشود
پاسخ :
عزیزم همیشه همینطور بوده شکلک

در هر برد شما 197% سود خواهید داشت .

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/02/29 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

دادا بذار دیگه برنامه رو یک روز از روزی که اعلام کردی گذشت


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سایت های فعال کسب درآمد
    Last top users
    1. M-fardin : 117873 sco
    2. King of persia :115280 sco
    3. mohamad21: 8990 sco
    4. arash031 :4905 sco
    5. alireza25 :1367 sco
    6. Melika : 933 sco
    7. Sinabeskut: 708 sco
    8. aaasssddd: 401 sco
    9. reza4420 : 0 sco
    10. sinaaaaa : 0 sco
    11. hosseinv: 0 sco
    12. navakadeh-ir : 0 sco

      Last update :  30 march 2015 ,8:51 pm
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 6,076
  • بازدید کلی : 85,762
  • کدهای اختصاصی
    ما رو محبوب کنید :)


    دمت گرم جیگر