loading...
کسب درآمد راحت میلیونی ( باورنکردنی)
اخبار سایت

 

درود بر همه عزیزان 

 

بعد از گذشت یکسال ، اقدام به تغییر تجارت کردم و میخوام این سایت رو به شخصی که دوست داره واگذار کنم 

لازم میدونم عنوان کنم که مطالب این سایت از مطالب محبوب گوگل هستن و همشون رو خودم نوشتم حتی فیلم برداری ها و تکنیک ها 

شما با وجود این سایت میتونید درآمد خوبی هم از تبلیغات و هم جذب زیر مجموعه داشته باشید. 

بنده برای ساختن این سایت شبانه روز تلاش کردم و نتیجه تمام زحمات رو در اختیار شما قرار میدهم 

قیمت پیشنهادی من برای فروش این سایت :

فقط و فقط  17 دلار  می باشد . 

 

به اولین نفری که پیشنهاد خرید دهد سایت واگذار میشود . 

برای ارتباط بیشتر با تجارت جدیدم نیز میتونید از طریق تلگرام با آیدی زیر در ارتباط باشید :  S_charisma

Admin بازدید : 5526 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (30)

درود بر شما

امیدوارم حالتون عالی باشه دوستان 

نرم افزاری که یکی از کاربران درخواست داده بود بعد از گذشت 2 هفته به مرحله  انتشار رسید .

با استفاده این نرم افزار ، شما میتونید  خیلی شیک ، درآمد باورنکردی رو از بانک پرفکت مانی داشته باشید. 

من الزاما بیشتر از این توضیح نمیدم چون دلیلی واسه انجام کار نمیبینم . و فقط به احترام یکی از کابران اقدام به انتشار این نرم افزار داشتم .

سوالات در مورد این نرم افزار رو در حد جزئی پاسخ میدم . 

برای دانلود کلیک کنید : 

دانلود 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/10/14 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

این لینک که گذاشتی یه چیز دیگه اس این برنامه نیست
فروشگاه برنامه هک تمام e-currency ها
قبل از اینکه سایتو معرفی کنم باید بگم بنده هیچ مسئولیتی در
قبال اینها ندارم
http://pirateshacks.com

در ضمن این برنامه که لینکشم به اشتباه گذاشتی فیک هستش
پاسخ : شکلک

این نظر توسط Sadra در تاریخ 1394/06/25 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

با سلام
لطفا این نرم افزار را در سایت قرار دهید من نمیتونم از این سایت دانلود کنم ممنونشکلکدر این سایت نرم افزار قرار داره)
http://paidverts-hack.ga/
پاسخ : درود

مطلب جدید در همین زمینه ارسال شد .

موفق باشید

این نظر توسط سراب در تاریخ 1394/06/16 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

داداش چند تا سوال داشتم
برای ورود به سایت پایدپتروس باید از دی ان اس استفاده کرد .
4.2.2.1
4.2.2.2
ایا ترفند بیپ با این دی ان اس مشکل دارد ؟؟؟چون هر چی دارم تو بازی از دست میدم
ایا ترفند بیپ هنوز هم کار میکند؟؟
ایا کار خاصه دیگه ای باید بکنیم تا در بازی برنده شویم ؟؟؟چون طبق معمول بعد از چند برد می بازم.
ایا دی ان اس دیگه ای باید قرار دهیم تا در بازی شانس برد بیشتری داشته باشیم ؟؟؟
ایا راهی بغیر از فیلتر شکن یا دی ان اس هس که بتوانیم وارد سایت پاید پتروس شویم ؟ (به خاطر تحریم کردن ایران )
ممنون میشم اگه جوابمو بدید.

پاسخ : درود بر شما

اره همینطوره با از اون DNS استفاده کرد . بزودی آموزششو به صورت تصویری میزارم ...
بیپ نیست عزیزم BAP است . باپ یا بپ : ))
اما جواب سوالات به ترتیب
1. نه فکر نکنم ربطی به اون داشته باشه . من خودم هر از گاهی بازی میکنم ، برد + سود دارم ..
2. اره ، خودم که استفاده میکنم ..
3. برد همیشگی وجود نداره عزیزم
4. امتحان کنید . من خیلی روی بازی تمرکز نکردم آخه ..
5. راه دیگه ای به ذهنم نمیرسه ، مگر اینکه شما از کشور مهاجرت کنید و در کشور دیگری کارو دنبال کنید .

موفق باشی

این نظر توسط علیرضا در تاریخ 1394/06/13 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

سلام ...
متسفانه این نرم افزاری که برای دانلود هست کدش رو هم پیدا کردم
و زدم ولی پولی رو به حسابم نریخت پیش از این با ورژن 4.6 پرفکت مانی هم کار کردم ولی
اون نرم افزار هم همینطور بود ...
خواستم به همتون اطلاع بدم که تمامی نرم افزارهای افزایش دهنده
پول دروغی بیش نیست ...
بفرمایید این هم کد نرم افزار : 45GFYT6U90OPGHJ5MNBV
اگه تونستید از این نرم افزار افزایش دهنده پرفکت مانی پولی
در بیارید حتماً ما رو هم در جریان بزارید !!!
پاسخ : درود بر شما
راست و دروغش رو میزاریم پای تولید کننده ی این نرم افزار
خودم که این کد رو امتحان نمیکنم ولی فک کنم دوستان زیادی بعد از خوندن این کامنت امتحانش کنند . شاید اونا نتیجه گرفتن ، شایدم نه !!
بازم ممنون که اطلاع دادید
موفق باشید

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/06/03 و 23:45 دقیقه ارسال شده است

http://www.millionairesblueprint.co/promo-offer/?c=IL&aff_id=4926&clickID=2125607740&aff=&s1=&s2=&s3=&campaignid=32133
پاسخ : شکلک

این نظر توسط alisayahegmail com در تاریخ 1394/06/03 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام این که پسورد میخواد پسوردشو برام ایمیل کن دمت گرم
alisayahe@gmail.com
پاسخ : سلام

ندارمش عزیز

این نظر توسط رویا در تاریخ 1394/05/29 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا هیچ مطلب جدیدی دیگه قرار نمیدید؟
مطالب سایتتون واقعا جالبن. منتظریم.
پاسخ :
درود

من واقعا پوزش میطلبم که تا اینجای تابستون ، هیچ مطلب جدیدی قرار ندادیم ، مهمترین دلیلش هم ، برداشتن 6 واحد اختصاصی در ترم تابستون بود که تا هفته دیگه تموم میشه .

تو این مدت اطلاعات و دوستان بسیار خوبی رو پیدا کردیم و حتما از همشون استفاده میکنیم . به محض اینکه اندکی وقت خالی بشه حتما مطالب مفیدی رو به اشتراک میزاریم

سپاس از همراهیتان دوست گرامی

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/04/21 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

**** تو اعداد طلایت که کار نمیکنه ***خان
پاسخ : آی پی شما :
IP : 5.237.20.79
دفعه دیگه توهین کنید ، برخورد قانونی میکنیم
پاسخ : آی پی شما برا مشاهده سایت مسدود شد.

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/04/05 و 18:35 دقیقه ارسال شده است

داداش میگفتی نمیتونم سنگین تر بودی همچین میگی انگار کدو داره نمی خواد بده منم این برنامه رو داشتم ولی کدشو نداشتم بعد بعضیاهم میگفت یه ورژن از یه برنامه هس به اسمapieکه مال هک همهچیز هس از جمله وای فای بیت کوین برازرز و اکانت های دیگر میگن فقط اون کار میکنه این کار نمیده اون برنامه هم کد میخواد و طرف فیلم اثباط کارشوگذاشته
پاسخ : صحیح !

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/04/04 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

داداش حالا بخاطرما برودنبال کدبرنامه دیگه
پاسخ : دلیلی نمیبینم اینکارو انجام بدم !


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سایت های فعال کسب درآمد
    Last top users
    1. M-fardin : 117873 sco
    2. King of persia :115280 sco
    3. mohamad21: 8990 sco
    4. arash031 :4905 sco
    5. alireza25 :1367 sco
    6. Melika : 933 sco
    7. Sinabeskut: 708 sco
    8. aaasssddd: 401 sco
    9. reza4420 : 0 sco
    10. sinaaaaa : 0 sco
    11. hosseinv: 0 sco
    12. navakadeh-ir : 0 sco

      Last update :  30 march 2015 ,8:51 pm
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 595
  • بازدید سال : 6,089
  • بازدید کلی : 85,775
  • کدهای اختصاصی
    ما رو محبوب کنید :)


    دمت گرم جیگر