loading...
کسب درآمد راحت میلیونی ( باورنکردنی)
اخبار سایت

 

درود بر همه عزیزان 

 

بعد از گذشت یکسال ، اقدام به تغییر تجارت کردم و میخوام این سایت رو به شخصی که دوست داره واگذار کنم 

لازم میدونم عنوان کنم که مطالب این سایت از مطالب محبوب گوگل هستن و همشون رو خودم نوشتم حتی فیلم برداری ها و تکنیک ها 

شما با وجود این سایت میتونید درآمد خوبی هم از تبلیغات و هم جذب زیر مجموعه داشته باشید. 

بنده برای ساختن این سایت شبانه روز تلاش کردم و نتیجه تمام زحمات رو در اختیار شما قرار میدهم 

قیمت پیشنهادی من برای فروش این سایت :

فقط و فقط  17 دلار  می باشد . 

 

به اولین نفری که پیشنهاد خرید دهد سایت واگذار میشود . 

برای ارتباط بیشتر با تجارت جدیدم نیز میتونید از طریق تلگرام با آیدی زیر در ارتباط باشید :  S_charisma

Admin بازدید : 1779 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (15)

 

درود آریایی 

امیدوارم روز پرنشاطی رو تجربه کرده باشید . 

چند روزی هست که نرم افزار کلیکر ( booter ) رو برای سایت های کسب درآمد معرفی کردیم ، حالا یه روش بسیار ساده رو هم معرفی میکنیم که به صورت کاملا اتوماتیک تمامی کارهای تکراری رو انجام میده . 

دوستان پیدورتسی میدونن برای مشاهده تبلیغات یا دریافت bAP چقدر باید مرحله طی کرد و حالا با استفاده از این افزونه به راحتی فقط با یک کلیک + کپچا تمامی تبلیغات رو دریافت میکنید . 

در کلیپی که آماده کردم طریقه دریافت این افزونه + آموزش کار با افزونه + نتایج استفاده رو میتونید مشاهده کنید . (20mg)

مشاهده از آپارات 

دانلود از پیکوفایل 

 خعلی خوشحال میشیم که با نظرات خوبتون به ما انرژی مثبت هدیه کنید

شاد باشید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهدی شیخ زاده بیدواز در تاریخ 1394/06/18 و 7:04 دقیقه ارسال شده است

بسیارممنون
پاسخ : شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/02/16 و 14:16 دقیقه ارسال شده است

داداش حالا که می خوای بذاری لطفا سریع تر بگذار
برنامه های ******* و *********
پاسخ :
درود

عرض کردم تا هفته بعد

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/02/14 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

اصلا داداشم فقط برای من ارسال کن با مسوعولیت خودم به کسی نمی گم ازتو برنامه رو گرفتم چطوره؟اینم جی میلم ssarab367@gmail.com
همان برنامه که این رفیقمون میگه رو
برنامه های ******* و *********
دون هیچ کاری روزانه 1000 دلار درآمد :|
پاسخ : درود بر شما

بله نظر شما کاملا محترم است و من اصلا به خودم اجازه نمیدم برای دیگران تصمیم بگیرم که استفاده کنند یا نکنند !
برای همین تا هفته آینده پست جدیدی رو تدارک میبینم

موفق باشی

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/02/14 و 15:05 دقیقه ارسال شده است

داداش حلال یا حرامش که می گی ربط به خود فرد دارد تو برنامه رو بذار ما تصمیم می گریم انجام بدیم یا نه منضورم همان دون هیچ کاری روزانه 1000 دلار درآمد :|
پاسخ : درود بر شما

بله نظر شما کاملا محترم است و من اصلا به خودم اجازه نمیدم برای دیگران تصمیم بگیرم که استفاده کنند یا نکنند !
برای همین تا هفته آینده پست جدیدی رو تدارک میبینم

موفق باشی

این نظر توسط morteza در تاریخ 1394/02/10 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز بی زحمت لطف میکنید برنامه های ******* و ********* رو در سایت قرار بدین و مردم و از پول بی نیاز کنید.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ : درود بر شما

اول واقعا عذرخواهی میکنم که اسم برنامه هارو فیلتر کردم ! راستش فعلا تصمیم قطعی واسه اقدام این کار نگرفته ام
بدون هیچ کاری روزانه 1000 دلار درآمد :|
بنظر خودم هرجوری پول درآوردن هم شایسته نیست . ( با حلال و حرومش کاری ندارم ) ولی هر کسی واسه انجام کاری پاداشی میگیره و استفاده از این نرم افزار ها بدون کار فقط پاداش میده !
خب این نظر شخصیه منه ولی به بقیه نظرات هم احترام میزارم و به شاید به عنوان سورپرایز هفته آینده روی این نرم افزارها رو منتشر کنیم .

این مورد کاملا روی خطوط قرمز ماست و فعلا روی این موضوع فکر میکنیم . دوستان علاقمند هم میتونند نظرشون رو در این مورد ابراز کنند .

موفق باشی

این نظر توسط رویا در تاریخ 1394/02/09 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون فقط این فرمتش xpi هست با چه برنامه ای باید باز بشه.؟
پاسخ : خواهش میکنم
مرورگر موزیلا رو باز کن و برنامه رو بنداز داخلش و install رو بزن ...

موفق باشی

این نظر توسط رویا در تاریخ 1394/02/09 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

بله مشکل داره باز نمیشه.
پاسخ :
آپلود کردم ، راحت دانلود کنید :
http://s6.picofile.com/file/8185542026/imacros_for_firefox_8_9_2_fx.xpi.html

این نظر توسط رویا در تاریخ 1394/02/09 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

سلام صفحه ای که شما imacros رو دانلود کردین چندین روزه که باز نمیشه ممکنه یک ادرس دیگه بدید؟ خیلی ممنون
پاسخ :
درود

این لینک الان مشکلی داره ؟
https://addons.mozilla.org/fa/firefox/addon/imacros-for-firefox/

این نظر توسط مهرشاد در تاریخ 1394/02/08 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

حسابمون اکتیوه یعنی چی؟
من هر روز دارم باپ جمع میکنم یعنی اکتیو نیستش >؟
پاسخ : معمولا بعد از 20 روز اگه فعالیتی نداشته باشید دی اکتیو میشید
اما شما که روزانه باپ بدست میارید اکتیو هستید
خب پس از راهی که گفتم ببینید دوستانتون زیرمجموعه چه کسی شده اند و اگه دیدید که اسم شما رو نوشته ولی در اکانت شما هیچ زیرمجموعه ای رو نشون نمیده بهشون تیکت بزنید

موفق باشی

این نظر توسط morteza در تاریخ 1394/02/08 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز تورو خدا این برنامه رو دانلود کن تو سایت بزار تا ماهم دانلود کنیم https://cf-getfile.com/?YbthX7U
من هرکاری کردم دان نشد...اسم برنامه ش bap adder
پاسخ :
درود بر شما

دوست خوبم این ادرس فیک هستش و اصلا لینکی رو بهت نمیده

اگه پروکسی یا فیلترشکن دارید استفاده میبینید که تبلیغات Nutella رو واستون نشون میده !

موفق باشی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سایت های فعال کسب درآمد
    Last top users
    1. M-fardin : 117873 sco
    2. King of persia :115280 sco
    3. mohamad21: 8990 sco
    4. arash031 :4905 sco
    5. alireza25 :1367 sco
    6. Melika : 933 sco
    7. Sinabeskut: 708 sco
    8. aaasssddd: 401 sco
    9. reza4420 : 0 sco
    10. sinaaaaa : 0 sco
    11. hosseinv: 0 sco
    12. navakadeh-ir : 0 sco

      Last update :  30 march 2015 ,8:51 pm
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 552
  • بازدید سال : 6,046
  • بازدید کلی : 85,732
  • کدهای اختصاصی
    ما رو محبوب کنید :)


    دمت گرم جیگر