loading...
کسب درآمد راحت میلیونی ( باورنکردنی)
اخبار سایت

 

درود بر همه عزیزان 

 

بعد از گذشت یکسال ، اقدام به تغییر تجارت کردم و میخوام این سایت رو به شخصی که دوست داره واگذار کنم 

لازم میدونم عنوان کنم که مطالب این سایت از مطالب محبوب گوگل هستن و همشون رو خودم نوشتم حتی فیلم برداری ها و تکنیک ها 

شما با وجود این سایت میتونید درآمد خوبی هم از تبلیغات و هم جذب زیر مجموعه داشته باشید. 

بنده برای ساختن این سایت شبانه روز تلاش کردم و نتیجه تمام زحمات رو در اختیار شما قرار میدهم 

قیمت پیشنهادی من برای فروش این سایت :

فقط و فقط  17 دلار  می باشد . 

 

به اولین نفری که پیشنهاد خرید دهد سایت واگذار میشود . 

برای ارتباط بیشتر با تجارت جدیدم نیز میتونید از طریق تلگرام با آیدی زیر در ارتباط باشید :  S_charisma

Admin بازدید : 1013 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (12)

 

درود آریایی

چند هفته است سایت paidverts رو بهتون معرفی کرده ایم و تا اینجا نتایج بسیار عالی دریافت کردیم 

الان هم میخوایم بیشتر این سایت رو تجزیه و تحلیل کنیم . 

خب سوالاتی اساسی که اول واسه همه شما مطرح میشه اینه که : 

میزان در آمد روزانه چقدر است ؟   

جواب : دوست خوبم ، کسی که عضو سایت میشه ، از روز اول تا 8 روز آینده ، روزانه 400 BAP  دریافت میکنه . و از روز هشتم به بعد این دریافتی میشه 200 BAP  .

میدونیم که هر 1BAP = 0.0005$ پس میشه نتیجه گرفت که در هشت روز اول روزانه 0.2$  درآمد خواهد داشت . 

البته

*روزانه 100 BAP هم جهت مالیات از شما کسر خواهد شد . یعنی به معنای واقعی در هشت روز اول 300BAP و در روزهای بعدش روزی 100BAP خالص برای خود خواهید داشت .

* هر هفته یک سنت ( 0.01$) جهت تعمیرات سایت از حساب همه ی کاربران کسر خواهد شد . 

  چجوری تعداد BAP هامو زیاد کنم ؟ 

جواب : چهار راه متفاوت رو میتونم پیشنهاد بدم : 

1.  با کلیک بر روی باکس های BAP روزانه ( همون 8 باکس 25تایی)

2.   خرید تبلیغات 

3.  انجام بازی های آنلاین 

4.  خرید و فروش سهام 

توضیحات هر یک از این راه ها : 

1.  که نیاز به توضیح نداره ، خودتون میدونید . 

2. خرید تبلیغات : این راه یکی از بهترین راه ها، برای افزایش BAP ها هست . در بخش چهارم این مورد رو کامل توضیح میدم . 

3. انجام بازی های آنلاین :  انجام بازی ، حتما پیشنهاد میده در شرایطی که شما ریسک محاسبه شده رو داشته باشید . من تکنیک بازی سکه رو واسه شما در کلیپی آماده کردم که با دیدن این کلیک میتونید به صورت نامحدود BAP  جمع آوری کنید. اینم لینک پست : کلیک کنید

*متداول ترین بازی هم ، بازی سکه هست که روش کارشو میتونید تو این لینک مشاهده کنید :  کلیک کنید

4. خرید و فروش سهام : فعلا روی این قسمت کار نمیکنیم . ( دلیلشم اینه که هنوز با بازار فروش سهام آشنایی کامل پیدا نکردیم - دوستان در مورد میتونید در فروم به بحث و گفتگو بپردازید .)

توضیحات تکمیلی در مورد BAP  : 

دوستان سایت پیدورتس واسه کابرای خودش یه سری گروه بر اساس میزان BAP  تعبیه کرده که به صورت زیر است : 

BAP Group 1 ........ 1600 to 12000 
BAP Group 2 ........ 12000 to 24000 
BAP Group 3 ........ 24k to 48k 
BAP Group 4 ........ 48k to 96k 
BAP Group 5 ........ 96k to 180k 
BAP Group 6 ........ 180k to 360k 
BAP Group 7 ........ 360k to 720k 
BAP Group 8 ........ 720k to 1.5m 
BAP Group 9 ........ 1.5m to 3m 
BAP Group 10 ....... 3m to 6m 
BAP Group 11 ....... 6m to 20m 
BAP Group 12 ....... 20m+ 
BAP Group 13 ....... 50m                                                                                                             +BAP Group 14 ....... 100m                                                                                                  BAP Group 15 ....... 500m+

 

 هرچه شما گروه خودتون رو بالاتر ببرید ، تبلیغات ارزشمند تری بدست میارید و به طبع درآمد بیشتری هم خواهید داشت . 

 

پایان بخش اول آنالیز سایت paidverts

سوالات خودتون رو از طریق کامنت یا ارسال در فروم سایت مطرح کنید. با مرسی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط castle در تاریخ 1394/08/06 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

21EURO
پاسخ : ba mihanpay ya site haye sarafi sohbat konid shayad kharidar boodan

mablaghet kame vagarna mitonestam ba ashna to uroopa link bezanim

این نظر توسط castle در تاریخ 1394/08/05 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

وقت بخیردوست عزیز
من تویه سایتی عضوم که پرداختاش به یوروهست حالا میخوام پولوبرداشت بزنم ولی نمیدونم چطوری ازیورو استفاده کنم؟یعنی این یوروکه میره توحساب پرفکت مانیم چطوری به ریال تبدیلش کنم چون تو هیچ صرافی ای ندیدم که یورو داشته باشه.میشه توخودهمون سایت به دلارتبدیلش کنم؟؟؟
پاسخ : چقدر یورو داری ؟

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/07/25 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

وقت بخیردوست عزیز
من تو نئوباکس عضوم وتعدادرفرال هام رسیده به25تاحالا میخوام که بقیه رفرال هایی که تواکانت استاندارد هستو باپول خودم بخرم میخواستم بدونم ازنظرشمااین معقوله که من تقریبا100000تومن تونئوباکس واریزکنم؟
یه سوال دیگه چون من حساب های پیپالو پیزاندارم چطوری میتونم تونئوباکس پول واریزکنم؟
عذرمیخوام بابت طولانی شدن سوالم
پاسخ : نئو کار نکردم

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/06/23 و 10:38 دقیقه ارسال شده است

خداکنه
چطوری میشه فهمید که هنوزم تحریم هستیم یا نه؟
پاسخ :
خب اگه از تحریم بانکی خارج شیم که خبرش مثه بمب صدا میکنه

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/06/22 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

روزبخیردوست عزیز
میخواستم بدونم باتوجه به توافق هسته امکان ایجاد حساب های پیپال وپیزا واسه ایرانی ها وجودداره؟؟؟
پاسخ : سلام عزیزم

خب احتمالش هست
اگه سوئیفت رو آزاد کنند که یهویی دلارو از اونجا میاریم خونمون

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/05/25 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

دروددوست عزیز
میخواستم بدونم0.00133182بیت کوین به تومان چقدرمیشه ممنونم البته بازم عذرمیخوام بابت سوالات زیادم
پاسخ : درود

تفریبا 900 تک تومن

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/05/24 و 23:32 دقیقه ارسال شده است

وقت بخیر دوست عزیز
بازم ممنون بابت پاسخای خوبت
من به یه مشکلی مثل بقیه دوستان برخوردم اونم اینه که سایت پیدورتس بازمیشه هرچندبه سختی ولی تبلیغاشو نمیتونم ببینم هرکاریم گفته بودی انجام دادم ولی افاقه نکرد ممنون میشم جوابمو بدی
پاسخ : تنها راه ممکن تیکت زدن به خود سایت هستش !

من دیگه راهی به ذهنم نمیرسه

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/05/19 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

دروددوست عزیز
ممنون بابت سایت مفیدت
یه سوالی دارم اونم اینه که:آیامیشه باآی پی های دیگه مثل اینترنت کافی نت یا اینترنت سیمکارت هم در سایت هایی مثل neobux یاpaidvertsفعالیت کرد؟ به مدت محدود مثلا2الی 3روز
پاسخ : سلام

ممنون

اره میشه شکلک

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/05/07 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

ممنون من اصلا حساب پرفک مانیمو تواین اکانتم ثبت نکردم واصلااقدام به برداشت نکردم وکلا میخوام اکانت قبلیمو بذارم کناروازاول شروع کنم
پاسخ : شکلک

موفق باشی

این نظر توسط BeHnaM SrN در تاریخ 1394/05/07 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

دروددوست عزیزعذرمیخوام که سوالاتم زیاده وممنون بابت پاسخی که میدی میخواستم بدونم میشه توسایت پیدورتس با1آِی پی 2تااکانت ساخت؟ یعنی بااکانت قبلیم دیگه کارنکنم وهمه چیزوازاول شروع کنم
پاسخ : درود
راحت باشید و سوالاتتون رو بپرسید
بنده هم با تمام بضاعت علمی خودم سعی میکنم جواباتون رو پاسخ بدم
ببین قبلا از این روش استفاده میکردند ولی باید اینو خاطرت باشه که اکانت دوم زیر مجموعه اکانت اول نباشه ( خود زیرمجموعه ای نشه) و دوم اینکه حساب بانکی جداگانه ای داشته باشه ( یه حساب بانکی پرفکت مانی جدا واسش باز کن )

موفق باشی بهنام جان


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سایت های فعال کسب درآمد
    Last top users
    1. M-fardin : 117873 sco
    2. King of persia :115280 sco
    3. mohamad21: 8990 sco
    4. arash031 :4905 sco
    5. alireza25 :1367 sco
    6. Melika : 933 sco
    7. Sinabeskut: 708 sco
    8. aaasssddd: 401 sco
    9. reza4420 : 0 sco
    10. sinaaaaa : 0 sco
    11. hosseinv: 0 sco
    12. navakadeh-ir : 0 sco

      Last update :  30 march 2015 ,8:51 pm
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 189
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 181
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 6,071
  • بازدید کلی : 85,757
  • کدهای اختصاصی
    ما رو محبوب کنید :)


    دمت گرم جیگر